主頁 > 最新女生熱話 > 戀愛熱話 > 【戀愛熱話】 想清楚他對你有沒有意思 回想他有對你做出以下7種行為嗎?

【戀愛熱話】 想清楚他對你有沒有意思 回想他有對你做出以下7種行為嗎?

人人都抗拒辦公室戀愛,怕影響工作,惹同事閒言閒語。但愛情來的時候,真係擋都擋唔住!暗戀公司某位男同事,又怕自己表錯情,不如先測試對方對你有無意思。

7種對你有意思的行為01:  吃飯時黏著你
一大班人出外team lunch,他多次故意坐在你身邊;由公司到餐廳短短十數分鐘路程也會與你並肩傾計,反而甚少與其他女同事聊天,看來他對你有好感!

7種對你有意思的行為02:  記得你的喜惡
男人一向只對女朋友細心。如果他在吃飯時清楚記得你的食物喜好,願意幫你清掉討厭的食物;行街時見到你喜歡的卡通或明星資訊,也會即時whatsapp/line告訴你!咁了解你,仲唔係對你有意思?

7種對你有意思的行為03:  不經意但有意的身體接觸
「男女授受不親」呢個說法早已不合時宜!男同事若暗戀你,會借勢手臂擦手臂,知你凍時又會趁機摸下手仔睇你有幾凍,甚至借出外套。如果你都有意思發展,可適度增加身體接觸,例如直接用手摸佢手仔,話「公司冷氣真係好大,你睇下我隻手幾凍?」如果佢無抗拒,仲有些微開心感覺,意思就更加明顯。

下一頁【7種對你有意思的行為04~07】


【GOGOAdvise Girl女生王國 現在徵稿】
歡迎來稿分享對戀愛、女生用品、女性話題既情報。如蒙投稿,請寄 girl@gogoadvise.com.hk,另請附上照片一張及不多於80字撰稿人簡介,撰稿人可用真名或筆名。文章一經採用,或會將由Girl女生王國編輯部作潤飾,及會開設作者個人專欄。

GOGOAdvise - Girl 女生王國