主頁 > 最新女生熱話 > 其他熱話 > 【其他熱話】 那些年,女生們都有過我的志願

【其他熱話】 那些年,女生們都有過我的志願

女生們小時候都有過嘅我的志願,

醫生

社會上總有些聲音認為做醫生好好,令女生們都會有諗過做醫生,但係慢慢大個知道,原來做醫生的門檻都相當高,成績咁上下都唔使旨意,而且唔好以為做醫生就一定好好,係公營機構嘅醫生都做到有氣冇埞唞。

老師

老師可能係細個接觸最多嘅職業,所以大家都有幻想過做老師。但係現實中,老師除咗可以多hot season嘅假期之外,其實大體都冇乜好處,尤其可以睇到教小朋友係幾咁勞氣,仲要唔係一個,係一班。

空姐

空姐俾人感覺好優雅,同埋又可以周圍飛。但係往往大家都冇諗過各樣關於時差嘅問題,而且一個人喺外地要一個人一間房, 膽少怕鬼嘅一定唔適合。空姐人工亦都唔係特別吸引,而家更加慘添。再者性質上,其實都同餐廳侍應係冇乜分別,只不過你係空中(有機會通宵)送餐。

家庭主婦

女生們都夢寐以求,想自己組織一個幸福嘅家,有自己嘅小朋友,開心愉快地過生活⋯⋯不過,現實嘅生活再一次係狠狠地打我哋一拳。當自己做咗媽媽嘅時候,就知道呢份工唔容易做,完全冇得攞大假,冇得請事假、病假,而且冇準時返工放工,你側邊嗰位同事呀老公仲分分鐘係豬隊友,仲有呢份工由小朋友一出世開始,做到你差唔多死為止, 冇得劈炮唔撈。不過呢份可以話係世界上最偉大嘅工作。

所以有時都係夢想還夢想;志願還志願,現實係另一回事。 只可以話我哋細個講出我的夢想嘅時候,班大人都想我哋保持憧憬,冇話俾我哋聽殘酷嘅現實,夢想背後原來有好多唔理想嘅野。


【GOGOAdvise Girl女生王國 現在徵稿】
歡迎來稿分享對戀愛、女生用品、女性話題既情報。如蒙投稿,請寄 girl@gogoadvise.com.hk,另請附上照片一張及不多於80字撰稿人簡介,撰稿人可用真名或筆名。文章一經採用,或會將由Girl女生王國編輯部作潤飾,及會開設作者個人專欄。

GOGOAdvise - Girl 女生王國